استخدام
شماره های تماس: | ||
021- 88 21 53 33 |
021- 84 21 52 22 |
شماره های تماس: | ||
021- 88 21 53 33 |
021- 84 21 52 22 |
یک شرکت بازرگانی (پخش)، جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، مدیر اداری و منابع انسانی با مشخصات ذیل،استخدام می نماید.
کارشناس مدیریت، یک نفر آقا، دارای سابقه کار مفید و مرتبط، آشنایی کامل به قانون کار و قوانین استخدامی
،بیمه تامین اجتماعی، آشنایی به روش ها و امور کارگزینی و پرسنلی (محل کار تهران)
فاکس 22866763-021 ارسال
نمایند. Salehi.ail@hotmail.com
عنوان شغل: مدیر سیستم و استراتژی
مدرک تحصیلی: لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی صنایع یا مدیریت
حداقل سابقه کار: 5 سال
توانائی تخصصی:
1-مسلط به سیستم های جامع
2-مسلط به فرآیند های صادرات کالا
3-آشنایی کافی با بازارهای صادراتی
4-آشنایی کافی با کامپیوتر
شماره فکس 22034548 و
یا ایمیل employment.iran@ymail.com ارسال نمایند.
مهر پخش پایتخت، نماینده انحصاری شهاب شیرین شمال و چای تندرستی دلستان استخدام میکند.
عنوان شغلی: کارمند اداری
جنسیت: خانم
تعداد: 2 نفر
توضیحات: آشنا به کلیه امور اداری و ممسلط به کامپیوتر
تلفن: 55588789 – 55588789
آدرس: تهران، خیابان خیام شمالی، بالاتر تز مترو خیام، نبش بانک مسکن، کوچه کارکن اساسی، بن بست ممتاز،پلاک ۴،طبقه ۳،واحد
استارتاپ ویکند چیست؟
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.
در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!
این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.
نحوه برگزاری برنامه
در برنامه استارتاپ ویکند، برنامه نویس ها، طراحان، بازاریاب ها، مدیران محصول و مشتاقان کارآفرینی گرد هم آمده و ایده هایشان را به اشتراک گذاشته، تشکیل تیم می دهند و محصولی را ساخته و تجارت نوپایی را آغاز می نمایند.
این برنامه با معرفی ایده های شرکت کنندگان در 60 ثانیه آغاز و افراد با انتخاب ایده های برتر، بهترین تیم ها را تشکیل می دهند. آنها در انتهای هفته بر روی توسعه مشتریان، بررسی ایده و ساخت کالای اولیه با استفاده از تجربه مربیان حرفه ای فعالیت می نمایند و در بعدازظهر جمعه با ارائه دموی محصول خود به هیئت داوران و سرمایه گزاران، بازخوردهای ارزنده ای را از آنها دریافت می نمایند.
در این برنامه سعی می شود که در انتها کالای اولیه ساخته شود که قابل عرض به بازار باشد. با توجه به زمان کمی که تیمها دارند، این موضوع به یک هدف حیاتی تبدیل می نماید.
استارتاپ ویکند تهران
این برنامه برای دومین بار در کشور از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آبانماه ۹۱ در تهران برگزار خواهد شد. اولین دوره این رویداد در ۱۵ شهریور ۹۱ در منظومه خرد واقع در ولنجک تهران برگزار شد که گزارش کامل آن را می توانید در این مکان مطالعه نمایید. برای مشاهده وب سایت اصلی استارتاپ ویکند تهران به اینجا بروید. سوالات متداول را در اینجا مطالعه کنید.
جدول زمانی
زمان |
چهارشنبه |
زمان |
پنجشنبه |
زمان |
جمعه |
14:00 |
پذیرش شرکت کنندگان |
08:00 |
پذیرایی صبحانه |
08:00 |
پذیرایی صبحانه |
18:00 |
آغاز برنامه |
09:00 |
ادامه فعالیت تیم ها |
09:00 |
ادامه فعالیت تیم ها |
18:30 |
سخنرانی کلیدی |
13:00 |
پذیرایی نهار |
13:00 |
پذیرایی نهار |
19:00 |
معرفی ایده ها |
14:00 |
ادامه فعالیت تیم ها |
14:00 |
آمادگی برای ارائه کارها |
20:00 |
رای گیری ایده ها |
20:00 |
پذیرایی شام |
17:00 |
ارائه کارها به داوران |
20:30 |
آغاز تشکیل تیم ها |
21:00 |
ادامه فعالیت تیم ها |
19:00 |
اعلام و تقدیر از برندگان |
21:00 |
شروع کار تیم ها |
|
|
20:30 |
خداحافظی! |
22:00 |
پذیرایی شام |
|
|
|
|
ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران
ثبت نام در استارتاپ ویکند بصورت آنلاین است. دانشجویان می توانند از ۱۵ درصد تخفیف در هنگام ثبت نام استفاده کنند. برای ثبت نام به اینجا بروید.
چرا در استارتاپ ویکند شرکت کنیم؟
نیمی از شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند افراد فنی (برنامه نویسان، طراحان و کدنویسان) و نیمی دیگر افراد تجاری (بازاریابی، مالی، حقوقی و ...) هستند.
نکته جالب اینجاست که بر اساس آمار جهانی استارتاپ ویکند، ۸۰ درصد شرکت کنندگان ارتباطات خود را بعد از مراسم حفظ می نمایند.
چه چیزی عاید شما می شود؟
شرکت بیمه آرمان به منظور تکمیل کادر فنی ، اجرایی و اداری خود از علاقمندان
واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
متن کامل خبر را در لینک زیر دنبال کنید
http://vivannews.com/Pages/News-9944.aspx
یک پروژه تحولی در یک سازمان دولتی به دنبال فرد مناسبی برای طراحی نظامهای دفتر مدیریت برنامه است. فرد مذکور بایستی با استانداردهای موسسه پی ام آی آشنا بوده (بویژه با استاندارد مدیریت پروژه و مدیریت برنامه) و تجربه طراحی سیستم ، فرایند یا ساختار سازمانی را داشته باشد. کار به صورت پروژه ای بوده و از آذرماه تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت. شرایط کار (پرداخت، ساعات حضور ، تیم کاری و ...) قابل مذاکره است.
لطفا برای هر یک از دوستان که فکر می کنید می تواند مرتبط باشد ارسال کنید.
رزومه و نشانی تماس را می توانید به همین نشانی ارسال نمایید
Nasim.Tehrani@Gmail.com
شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی (سهامی خاص) با استعانت از خداوند متعال از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم مکانیک (استادکار ماهر)، کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت تصدی مشاغل مورد نیاز خود به شرح زیر پس از کسب موفقیت در مراحل استخدام و به منظور اشتغال در نیروگاه اتمی بوشهر به صورت قراردادی دعوت به همکاری می نماید.
۱- گروه مشاغل فنی و مهندسی – فقط مرد
۲- گروه مشاغل اداری و پشتیبانی – مرد و زن (فقط خانم های بومی استان بوشهر)
۳- گروه مشاغل اداری و پشتیبانی (ویژه داوطلبان دارای تجربه مرتبط) مرد و زن (فقط خانم های بومی استان بوشهر)
۴- تعمیرکار پمپ و شیرآلات صنعتی – فقط مرد
**برای نمایش راهنما و ثبت نام روی گزینه مورد نظر کلیک کنید**
واجدین شرایط حضورا به آدرس دفتر چهارباغ بالا مراجعه فرمایند:
اصفهان : چهارباغ بالا ، مجتمع پارسیان ، طبقه ۴ ، واحد ۶۰۲
۰۹۱۳۱۱۳۳۲۳۶ و ۰۳۱۱۶۲۶۸۵۵۹
تهران بزرگ : خیابان طالقانی ، جنب داروخانه هلال احمر، پلاک ۲۹۲ ، طبقه پنج ، واحد جنوبی
۰۲۱۸۸۹۰۸۰۴۰
ساعت تماس ۸ صبح الی ۵ بعد از ظهر
info@parsianoilgroup.com
متقاضیان جهت تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۱۰/۸/۹۱ تا ۲۰/۱۰/۹۱ به پایگاه اطلاع رسانی سازمان مراجعه نمایند.
بانک قوامین با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی خود از بین آقایان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس در رشته های مورد نیاز پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه ، گزینش و… در محدوده جغرافیایی تهران بزرگ استخدام نماید .
شرایط:
۱- تابعایت و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
۳- عدم سوء پیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵- تندرستی و توانایی جسمانی و روانی برای انجام کار با تأیید پزشک معتمد بانک
۶- دارا بودن کارت پایان خدت نظام وظیفه و یا معافیت کفالت و عدم معافیت پزشکی
۷- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی
۸- عدم اشتغال به کار و تعهد خدمت در سازمان ها و نهاد ها و نداشتن ممنوعیت استخدام
۹- حداکثر سن استخدام۳۰ سال
۱۰- داشتن حداقل معدل ۱۴ در آخرین مدرک تحصیلی
۱۱- محل سکونت داوطلبین می بایست در محدوده شهر تهران بزرگ باشد. (دارابودن حداقل چهارسال سکونت در تهران بزرگ الزامی است)
۱۲- رشته های تحصیلی مورد نیاز عبارتند از : رایانه ، امور بانکداری، حسابداری ، حقوق ،ریاضی کاربردی ،اقتصاد نظری ، اقتصاد بازرگانی و مدیریت گرایش های مالی ، بازرگانی ،دولتی ، صنعتی و بانکی
۱۳- ثبت نام از تاریخ ۹/۸/۹۱ به صورت اینترنتی از طریق آدرس بانک به نشانی www.ghbi.ir صورت می پذیرد
۱۴- هزینه ثبت نام مبلغ ۷۰۰۰۰ ریال می باشد که باید به حساب ۵۰۲ به نام گزینش بانک قوامین نزد شعبه آرژانتین کد ۹۹۴۵۰ واریز شود
۱۵- تاریخ برگزاری آزمون پنج شنبه ۲۵/۸/۹۱ رأس ساعت ۱۴ می باشد
۱۶- مکان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
۱۷- مواد آزمون عبارتند از اطلاعات بانکی ، معارف و احکام اسلامی ، رایانه ، هوش و استعداد تحصیلی ، ادبیات فارسی
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ،حمیدرضا ارشاد منش در زمینه نتایح برگزاری این آزمون گفت: انجام آزمون استخدامی برای شهرداریها در زمینه تأمین نیروی انسانی متخصص پس از سالها انتظار صورت گرفت و گام مهمی در زمینه تخصصی شدن بدنه شهرداریهای کشور و تغییر ماموریتها از سمت انجام امور اجرائی به سمت برنامهریزی و نظارت در حوزه مدیریت شهری و جذب نیروهای متخصص و کارآمد در بدنه شهرداریها با هدف ارتقای سطح خدمات مدیریت شهری به عموم شهروندان است.
وی با بیان اینکه امروزه اداره شهرها و پاسخ گفتن به نیازهای شهروندان نیازمند تغییر در نگاه مدیران شهری است و مثل گذشته نمیتوان با روشهای سنتی و اتکا به کمکهای دولت و عوارض شهرها را اداره کرد گفت: بدون تردید ورود نیروهای متخصص به بدنه شهرداریها تاثیر بسزائی در ورود شهرداریها به عرصههای جدید کار و تلاش و خدمت رسانی دارد و جذب نیرو بر اساس برگزاری آزمون استخدامی از ابتدای دولت نهم تا کنون از اولویتهای کاری وزارت کشور بود که خوشبختانه این آزمون طی سه مرحله در مهر ماه و دی ماه ۹۰ و مهر ۹۱ انجام شد.
ارشادمنش در زمینه اقدامات صورت گرفته برای فراهم شدن زمینه این آزمون در شهرداریها گفت:ساماندهی نیروی انسانی شهرداریهای کشور با هدف کاهش نیروی کارگری در شهرداریها و توجه به برنامه ریزی و نظارت در حوزه مدیریت شهری توسط شهرداریها از ابتدای دولت نهم در اولویت کاری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور قرار گرفت و با تلاشی که صورت گرفت بخش اعظم ساختار سازمانی شهرداریها و سازمانهای وابسته به آنها طی سه سال اصلاح شد که بر اساس آن ساختار شهرداریها از وضعیت اجرائی به سمت کارشناسی و نظارتی تغییر کرد و وزن کارشناسی شهرداریها افزایش یافت.
رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود:با مجوزی که پس از پیگیریهای چندین ساله،سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور در خرداد ماه سال ۹۰ از معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی ریاست جمهوری اخذ کرد،زمینه جذب نیروهای جدید و اجرای آزمون استخدامی شهرداریها فراهم شد تا با ورود نیروهای دارای تحصیلات مرتبط سهم کارشناسان در بدنه شهرداریها و به تبع آن توان کارشناسی شهرداریها افزایش یابد تا به نحو شایسته ای آماده انجام ماموریت های جدید در حوزه مدیریت شهری باشند.
وی در ادامه در زمینه مراحل اجرایی آزمون استخدامی شهرداریها گفت: به منظور هرچه دقیقتر برگزار شدن این آزمون و با توجه به حساسیت موضوع تصمیم گرفته شد تا سازمان سنجش کشور آزمون را برگزار کند و تفاهم نامه ای نیز در این زمینه با این سازمان منعقد شد.
ارشادمنش افزود:در ۲۶ استانی که آزمون در آنها برگزار شده است،از مجموع ۹۱۶ شهرداری،۷۳۳ شهرداری متقاضی جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی بودند که ۷۴ درصد شهرداریهای این استانها را در بر میگیرد و بیشتر شهرداریها از طریق این آزمون در موضوعات اصلی کاری حوزه شهرداریها شامل رشتههای شهر سازی،عمران و معماری،خدمات شهری،فضای سبز، آتش نشانی و اداری -مالی تقاضای جذب نیرو داشتند.
وی همچنین گفت:جذب نیرو و اعلام پستهای مورد نیاز شهرداریهای این استانها از طریق آزمون استخدامی به شرط تمین اعتبار تعیین شده برای پرداخت حقوق کارکنان جدید و کارکنان پیشین توسط شهرداریها انجام پذیرفته است و این شهرداریها این موضوع را کتباً اعلام که به تائید استانداریهای مربوطه نیز رسیده است.
رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با بیان اینکه این آزمون برای نخستین بار در تعدادی از شهرداری های تازه تأسیس استانها نیز برگزار شده و برخی شهرداریهای این استانها که علی رغم سالها فعالیت تاکنون به طور رسمی نیرو جذب نکردهاند، از این طریق توانستند نیرو جذب کنند،تأکید کرد: با برنامهریزیهای به عمل آمده از این پس شهرداریها تنها با برگزاری آزمون استخدامی نیروی جدید جذب میکنند و هرگونه جذب نیرو در شهرداریها باید صرفا بر اساس شرکت در این آزمون و طی مراحل قانونی انجام شود.
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خاتمه با اشاره به اینکه نتایج آزمون استخدامی مذکور از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود تاکید کرد: به یاری خدا در حال برنامه ریزی برای برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها در پنج استان باقی مانده دیگر نیز در بهمن ماه سال جاری هستیم که امیدواریم نظیر این سه مرحله با تلاش و کوششهای تمامی دست اندرکاران،همانند آزمونهای قبلی به خوبی برگزار شود و برگ زرینی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دولت دهم در جهت اشتغال زایی و عدالت محوری ثبت گردد.
یک شرکت بازرگانی معتبر جهت تکمیل کادر خود در دفتر شماره ۲ در مشهد به
تعداد فقط ۵ نفر واجد شرایط جهت استخدام با شرایط زیر نیازمند است .
حوزه فعالیت شرکت : تجارت الکترونیک ، تجارت خارجی
آدرس دفتر شماره ۱-: مشهد -میدان هنرستان
آدرس دفتر شماره ۲ –: مشهد -دانش اموز ۳۹ پلاک ۴۸۶-
متقاضیان می توانند جهت مصاحبه حضوری به آدرس دفتر شماره ۲ –مشهد دانش
آموز ۳۹ پلاک ۴۸۶ فقط در تاریخ های۱۱-آبان لغایت ۱۴ آبان ساعات ۱۰ تا ۱۲
مراجعه نمایند.
شماره تماس : فقط در ساعات ۴ تا ۶ بعد از ظهر -۰۹۱۵۷۸۷۵۸۸۹-۰۵۱۱۶۰۵۳۲۵۵
جهت هر گونه سوال در حوزه استخدام پاسخگو می باشند لطفا در ساعات دیگر جهت
کسب اطلاعات در مورد استخدامی تماس نگیرید.
نوع استخدام : حقوق بگیری – ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان
ساعات کاری : ۸ تا ۱۴ و ۱۶تا ۱۸ تمام وقت
شرایط بیمه : بعد از ۶ ماه
شرایط پاداش : طبق نظر مدیریت
حداقل تحصیلات : دانشجو و یا بالاتر
جنسیت : فرقی نمی کند
تاهل: فرقی نمی کند
رشته تحصیلی : فرقی نمی کند
تخصص: اولویت های گزینش به شرح زیر است :
سرعت کافی در تایپ
مهارت در اینترنت
روابط عمومی
داشتن حجاب اسلامی
داشتن لپ تاپ
آشنایی به طراحی سایت
داشتن سابقه فعالیت پژوهشی و علمی
میزان تحصیلات بالاتر
آشنایی به زبان انگلیسی
آشنایی به رایانه
اشنایی با seo
تاهل
اولویت های فوق فقط جهت گزینش بهتر می باشند و نداشتن یکی از شرایط فوق مانع از به وجود آمدن شرایط استخدام نمی باشد .
شرحی بر حوزه فعالیت افراد استخدامی :
به روز رسانی و بهینه سازی محتوای سایت های شرکت
تبلیغات اینترنتی
پاسخ گویی و تماس تلفنی
انجام امور پیگیری سفارش مشتری
و موارد دیگری که در حوزه فعالیت دفتری می باشد
متقاضیان واجد شرایط پس از مصاحبه حضوری ۲ روز آموزش دیده و سپس آزمون عملی از توانمندی های متقاضی گرفته می شود (بابت آزمون و آموزش هیچ هزینه ای دریافت نمی شود )که در صورت موفقیت در آزمون بالاترین رتبه ها جذب و استخدام خواهند شد . استخدامی به صورت آزمایشی نبوده است و از روز اول شامل شرایط دریافت حقوق می باشد.
استخدام در یک گروه معتبر سرمایه گذاری
. کارشناس ارشد اقتصادی دارای تحصیلات مرتبط از دانشگاههای معتبر و تسلط کامل به زبان انگلیسی.
. کارشناس و کارشناس ارشد سرمایه گذاری دارای تحصیلات مرتبط از دانشگاههای معتبر. (۵ نفر)
. متصدی امور دفتری دارای روابط عمومی مناسب و تسلط به زبان انگلیسی. (۱ نفر)
سوابق کاری مرتبط حائز اهمیت می باشد
واجدین شرایط رزومه خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰/۰۸/۱۳۹۱ به آدرس الکترونیکی
invest.job1391@gmail.com
ارسال نمایند.
استخدام رسمی مترجم
بنیاد ترجمه ونشر ایرانیان در راستای
همکاری با پروژه گوتنبرگ در نظر دارد تعداد ۵۰ نفر مترجم متون فلسفی و
ادبی رااز سراسر کشورو از طریق ازمون ومصاحبه برای دوره ای ۵ ساله
استخدام نماید .لذا ازفارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی، فرانسه ،آلمانی
و عربی در کلیه مقاطع و افراد توانمند در ترجمه دعوت به همکاری می شود.
متقاضیان محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر:
مهلت ارسال تا تاریخ
۱۵/۸/۹۱
جذب نمایندگی در سراسر کشور
شرکت فنی مهندسی فضاسازان بعد چهارم
اولین و بزگترین شرکت تولیدکننده و آموزش دهنده ربات های آموزشی در کشور
در نظر دارد در جهت گسترش فعالیت خود و رسیدن به اهداف شرکت شامل:
رشد و شکوفایی نبوغ و خلاقیت دانش آموزان.
ایجاد اشتغال برای تمام جوانان ترجیحاَ فارغ التحصیلان رشته های
برق،مکانیک و کامپیوتر.
خودکفایی کشور در زمینه ساخت ربات های صنعتی و…
اقدام به جذب نمایندگی درکشور نماید.
کلیه آموزشهای مورد نیاز نمایندگی ها توسط شرکت بصورت رایگان انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
و یا از سایت اینترنتی ما جهت اطلاع از شرایط دقیق اخذ نمایندگی دیدن فرمایید
وب سایت شرکت: http://www.fazasazan.ir
شماره تماس : ۰۶۶۲۲۶۲۵۸۶۵ همراه: ۰۹۳۵۸۶۶۱۱۲۶
ایمیل : fazasazan.company@gmail.com
رشته تحصیلی : فارغ التحصیلان و دانشجویان کامپیوتر،مکانیک،برق
حداقل سابقه کار : بدون نیاز به سابقه کار
تاریخ اتمام مهلت آگهی : ۳۰/۹/۱۳۹۱
آدرس : بروجرد ابتدای خیابان بهار مجتمع تجاری شهر سبز طبقه سوم واحد۱
یک شرکت فعال درزمینه پروژه های بزرگ واقع در غرب تهران تصمیم دارد تعدادی مهندس کامپیوتر مسلط به برنامه نویسی C++ و آشنا با کارهای تیمی برای بخش نرم افزار خود جذب نماید
لطفا رزومه خود را به آدرس زیر ارسال نمایید
سازمان منابع انسانی گروه تولیدی صنایع چوب و ام دی اف مینا فام , تولید کننده کابینت های لوکس ومدرن , جهت تأمین نیروی انسانی متخصص و مجرب از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید .
ردیف |
مدرک تحصیلی |
جنسیت |
پست سازمانی |
تعداد |
|
مرد |
زن |
||||
۱ |
کارشناس ارشد صنایع چوب |
× |
× |
مدیر پروژه |
۱ |
۲ |
کارشناس صنایع چوب و بالاتر |
× |
× |
مدیر تولید |
۱ |
۳ |
کاردان صنایع چوب بالاتر |
× |
سرپرست |
۳ |
|
۴ |
کاردان صتایع چوب |
× |
نیروی فنی تولید |
۵ |
|
۵ |
دیپلم صنایع چوب |
× |
اپراتور |
۱۲ |
|
۶ |
کاردان یا کارشناس |
× |
× |
طراحی کابینت ودکور |
۴ |
توضیحات :
- افراد دارای سابقه کار در زمینه صنایع چوب و فارغ التحصیل دانشگاه دولتی در الویت می باشند.
- جهت رفاه حال فارغ التحصیلان بدون سابقه کاری در بدو ورود آموزش های لازم جهت پست های درخواستی توسط شرکت ارائه میشود.
مدراک لازم :
- آخرین مدرک تحصیلی/ رزومه / یک قطعه عکس ۴*۳/ تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه
علاقه مندان می توانند تصویر مدارک درخواستی را به صورت اسکن شده با فرمت jpg به صورت فایل زیب (نام فایل عنوان پست درخواستی باشد) به آدرس اینترنتی minafam.estekhdam@gmail.com ارسال نمایند.
به درخواستهای سرویس پستی و حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد
ارسال مدارک هیچ گونه حقی برای فرد متقاضی جهت استخدام ایجاد نمی کند
شرکت فناوری اطلاعات آوب،واقع در اصفهان بلوار دانشگاه برای تکمیل پرسنل خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
استخدام برنامه نویس دست به کد و حرفه ای PHP با سابقه کار و مسلط به فناوری و زبانهای برنامه نویسی زیر:
استخدام حسابدار با سابقه کار و مسلط به مهارت ها و ابزارهای زیر:
تاریخ اتمام مهلت آگهی ۳۰ آبان ۱۳۹۱
وب سایت: www.awebict.com