آگهی استخدام یک شرکت مهندسی
مهندس برق و قدرت آشنا با سیستم های DC
3 سال سابقه کار
مهندس اتوماسیون آشنا به سیستم PCS7
3 سال سابقه کار
مهندس کنترل پروژه مسلط به سیستم های Primavera,MSP – ۳ سال سابقه کار
فکس: ۸۸۰۶۵۳۵۴
Email:IDEH@IDEHENG.COM
مهندس برق و قدرت آشنا با سیستم های DC
3 سال سابقه کار
مهندس اتوماسیون آشنا به سیستم PCS7
3 سال سابقه کار
مهندس کنترل پروژه مسلط به سیستم های Primavera,MSP – ۳ سال سابقه کار
فکس: ۸۸۰۶۵۳۵۴
Email:IDEH@IDEHENG.COM
شرکت تجهیزات پزشکی در شهر رشت
جهت تکمیل کادر فروش خود با حقوق ثابت و پورسانت عالی استخدام می نماید.
- کارشناس فروش ۲ نفر خانم و آقا
- بازاریاب ۲ نفر خانم و آقا
شماره تماس
۰۱۳۱۷۲۲۷۵۱۹ و ۰۹۱۱۶۲۲۲۶۰۱
ساعت تماس ۹ صبح الی ۳ بعد از ظهر
مهلت تماس ۲۸ بهمن ماه
ملهت ارسال رزومه تا پایان بهمن ماه
مهلت ارسال رزومه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۱
یک شرکت تولیدی در زمینه قطعات آسانسور جهت طراحی با نرم افزار solidworks به یک نفر آقا در آبعلی منطقه صنعتی خرمدشت نیاز دارد.
شرایط مورد نیاز:
· دارا بودن مدرک کاردانی یا کارشناسی مکانیک
· اشنایی کامل و تخصصی با نرم افزار solidworks
· آشنایی کامل با کامپیوتر و دارا بودن مدرک ICDL
· آشنایی با زبان انگلیسی در سطح خوب ( خواندن و درک متون تخصصی)
· دارا بودن کارت پایان خدمت
علاقمندان رزومه خود را حتما به صورت pdf به ایمیل job@simataksun.com ارسال نمایند.در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
همچنین در موضوع ایمیل solidworks را عنوان نمایند.
توجه:
ارسال رزومه به معنی داشتن شرایط بالا و قبول آن میباشد.
اعتبار این آگهی تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ میباشد.
صندوق توسعه ملی برای تکمیل کادر تخصصی در حوزه های اقتصادی ، سرمایه گذاری ، نظارت ، بانکی ، بین الملل ، مالی و اداری در نظر دارد از بین متقاضیان واجد شرایط عمومی استخدام از طریق آزمون و مصاحبه با شرایط زیر اقدام به جذب نیروی انسانی نماید:
امکانات و مزایا :
(*) محل کار در صندوق توسعه ملی در تهران می باشد
(*) پذیرفته شدگان از حقوق و مزایا وامکانات و تسهیلات مناسب برخوردار خواهند بود.
(*) بهره گیری از دوره های آموزشی تخصصی .
انتقالی از سایر دستگاهها پذیرفته می شود
شرایط عمومی استخدام
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یامعافیت دائم از خدمت ( ویژه آقایان)
- نداشتن اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و سابقه محکومیت جزائی مؤثر .
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام می شوند .
- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی .
- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند .
شرایط اختصاصی استخدام
- حداکثر سن برای رشته شغلی کارشناس نظارت ۳۰ سال و برای سایر رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدام ۳۵ سال می باشد.
-داشتن ۵سال سابقه مرتبط یا تحقیقاتی در زمینه رشته های شغلی ردیفهای ۲ الی ۴ و ۶ الی ۷ و ۸ سال برای رشته شغلی ردیف ۵ آگهی استخدام.
مواد آزمون عبارتند از :
الف) آزمون عمومی شامل ۱- زبان انگلیسی عمومـی۲- مبانی قانونی ( قانون
اساسی جمهوری اسلامی ایران – قانون برنامه پنجم توسعه از مواد ۶۹ الی ۱۳۵ –
حساب ذخیره ارزی ) به تعداد (۴۰ ) سئوال می باشد.
ب ) آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد (۶۰) سئوال می باشد.
- سوالات به صورت تستی چهار گزینه ای ( بدون اعمال نمره منفی) طراحی خواهد شد .
تذکرات :
۱- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳
برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب از بالاترین نمرات آزمون انجام خواهد شد .
۲- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پائین تر از
مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک
معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و
مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت
نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با
ارزش علمی دارند ) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و
یا ارائه مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل
امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف
واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم
گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه ) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
۵- انتخاب نهائی پذیرفته شدگانآزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش صورت خواهد گرفت.
نحوه ثبت نام داوطلبان استخدام :
متقاضیان استخدام که قبلاً رزومه
خود را تا تاریخ ۵/۱۱/۱۳۹۱ به آدرس الکترونیکی صندوق توسعه ملی ارسال
نموده اند می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا
بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و ثبت سوابق در محل مشخص
شده از تاریخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۱ تا ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ اقدام نمایند.
کلیه متقاضیان میبایست پس از ثبت نام الکترونیکی، نسبت به ارسال موفق
اطلاعات خود اطمینان حاصل نموده و پس از دریافت کد رهگیری جهت پیگیری مراحل
دریافت کارت و نتیجه آزمون آن را نزد خود نگهداری نماید.
دریافت کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون :
کلیه متقاضیان میبایست از تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۱ الی ۱۶/۱۲/۱۳۹۱ به
مدت دو روز به سایت اینترنتی مذکور مراجعه نموده واز کارت ورود به جلسه
آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری
نمایند. لازم است کلیه متقاضیان در روز آزمون، کارت چاپی ورود به جلسه و
کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. زمان برگزاری آزمون مورخ ۱۷/۱۲/۱۳۹۱
ومحل برگزاری آزمون بر روی کارت داوطلبان درج خواهد شد.
برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
نکات قابل توجه!
داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:
- از Internet Explorer نسخه ۷ به بالا استفاده نمایید
- قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
- هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
- قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی،
آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
- جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با
فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۲۰ کلیو بایت باشد آماده نمایید.
- در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
- کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
- پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.
کارمند اداری
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران
مسیول دفتر
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران
شرایط : با سابقه کافی
کارشناس ریاضی
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران
رشته های تحصیلی قابل قبول : ریاضی
کارشناس
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران
شرایط : فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی سال ۹۱
رشته های تحصیلی قابل قبول : مدیریت صنعتی
محقق داده کاوی
تخصص های مورد نیاز : قابلیت انتقال مفاهیم و تدریس- روحیه کار تیمی
مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا
محل استخدام : تهران
رشته های تحصیلی قابل قبول : هوش مصنوعی ،علوم کامپیوتر، کلیه گرایشهای مدیریت،
عنوان های شغلی کارشناسی ریاضی و کارمند اداری می بایست رزومه خود را به ادرس ایمیل ارسال کنند nokhbeghan2011@gmail.com
عنوان های شغلی مسیول دفتر و کارشناسی مدیریت صنعتی می بایست رزومه خود را به ادرس ایمیل ارسال کنند cv@parsianhost.ir
عنوان های شغلی محق داده کاوی می بایست روزمه خود را به ادرس ایمیل ارسال کنند.cv@science.ir
انقضا:۱۹ اسفند
شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) به منظور تکمیل کادر تخصصی کارشناسی خود از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های معتبر در رشته های زیر دعوت به همکاری می نماید.
-کارشناس برنامه نویس سیستم – لیسانس یا فوق لیسانس – کامپیوتر / نرم افزار – با تسلط بر فرآیند های تولید نرم افزار و برنامه نویسی #C و آشنا به برنامه نویسی چند لایه و WPF – WCF & Java
- کارشناس امنیت و شبکه – لیسانس یا فوق لیسانس – کامپیوتر / سخت افزار،نرم افزار و فناوری اطلاعات – تسلط بر شبکه و پروتکل TCP/IP ، تجهیزات سوییچ و مسیریاب GISCO (مدارک CCNP & CCNA) و سیستم عامل های مایکروسافت (مدرک MCITP) و آشنا با مفاهیم امنیت و ISMS،نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه و سیستم عامل Linux
- کارشناس پایگاه داده و عملیات پشتیبانی – لیسانس یا فوق لیسانس – کامپیوتر / سخت افزار،نرم افزار و فناوری اطلاعات -تحلیل سیستم – تسلط بر Microsoft SQL Server – SQL – و معماری پایگاه داده و آشنا با #MYSQL – Oracle - C
- کارشناس مدیریت پروژه – لیسانس یا فوق لیسانس – کامپیوتر / سخت افزار،نرم افزار و فناوری اطلاعات و صنایع / برنامه ریزی و تحلیل سیستم – تسلط بر Microsoft Project Server – مفاهیم مدیریت پروژه فناوری اطلاعات و مفاهیم مدیریت پروژه (PMBOK) و آشنا با فرآیندهای تولید نرم افزار – مفاهیم مدیریت دانش و استانداردهای فناوری اطلاعات
- کارشناس برنامه نویس و طراح وب – لیسانس یا فوق لیسانس – کامپیوتر / نرم افزار و فناوری اطلاعات – تسلط بر HTML5 – SQL – مفاهیم DNS و مدیریت پورتال – آشنا با #Net – Java – PHP – Flash – Photoshop – JQuery – C
داشتن حداقل ۱ سال سابقه کاری برای تمام گروه های شغلی الزامی است.
داشتن کارت پایان خدمت برای متقاضیان آقا الزامی است.
ایمیل: HRM@IME.CO.IR
اشنا با کامپیوتر- روابط عمومی بالا – انجام امور اداری و پیگیری قرارداد ها – ارتباط با مشتری ..
شنبه الی چهارشنبه ۹الی ۱۷
۲۲۸۷۵۵۶۳ – تماس تا ۲ اسفند
سوالات آزمون استخدامی شرکت گاز
۱– آیا برای آزمون دکترا که در تاریخ ۱۸/۱۲/۹۱ برگزار می شود تمهیداتی جهت داوطلبان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد که متقاضی استخدام در شرکت گاز هستند اندیشیده شده است؟ |
انشاء الله با توجه به شرایط بوجود آمده تمامی تلاش ها در این است بتوانیم آزمون مقطع کارشناسی ارشد این شرکت را در روز پنج شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ برگزار نماییم |
۲ – امکان استخدام در کدام یک از شرکتهای معرفی شده بیشتر است؟ |
مجتمع گاز پارس جنوبی(عسلویه) |
۳ – خدمت نظام وظیفه را انجام داده ام ولی کارتم هنوز صادر نشده است آیا با ارائه گواهی می توانم ثبت نام کنم؟ |
چنانچه مشخصات مندرج در کارت پایان خدمت/ معافیت در گواهی ارائه شده نیز درج گردد ثبت نام بلامانع می باشد. |
۴ – فارغ التحصیل شده ام ولی گواهی موقت فراغت از تحصیل هنوز صادر نگردیده است، آیا امکان ثبت نام وجود دارد؟ |
با ارائه گواهی معتبر ( مطابق مفاد آگهی استخدام ) که در آن مقطع، رشته، گرایش، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل(روز/ماه/سال) ذکر شده باشد؛ ثبت نام بلامانع است. |
۵ – آیا با گرایش هایی غیر از نیازمندیهای درج شده در آگهی استخدام می توان در آزمون شرکت کرد؟ |
داوطلبان می بایست مطابق نیازمندیهای اعلام شده (جدول شماره ۱) در آزمون ثبت نام نمایند. |
۶ – آیا با یک مقطع تحصیلی بالاتر می توان در یک مقطع پایین تر شرکت نمود؟ |
داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون¬های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد. |
۷ – آیا می توان یک حوزه را به دلخواه جهت آزمون کتبی انتخاب نمود؟ |
داوطلبان می توانند یکی از شهرهای (اصفهان، اهواز، بندر عباس، بوشهر، تبریز، تهران، شیراز و مشهد) را به دلخواه به عنوان حوزه انتخابی جهت آزمون کتبی انتخاب نمایند. |
۸ – شرایط شرکت دانش آموختگان ممتاز در آزمون استخدامی چگونه است؟ |
داوطلبان استخدام در یکی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته¬های تحصیلی مورد نیاز جدول شماره ۱ که براساس دستورالعمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت دارای مشخصه¬های ممتازی می¬باشند در صورت شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و پذیرش نهایی از امتیازات ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره¬مند خواهند شد. |
عبدالعلی تاجی با اشاره به اینکه برمبنای طرح مهرآفرین سهمیههای استخدامی به دستگاههای ملی و استانی اختصاص داده شدهاند گفت: با ابلاغ اصلاحیه مهرآفرین ، دستگاهها میتوانند درچارچوب قوانین تعیین شده و با برگزاری آزمون، نیروهای مورد نظر را جذب کنند؛ بنابراین برگزاری آزمونهای استخدامی به روال گذشته دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به اصلاح انجام شده در مورد آزمونهای استخدامی در طرح مهرآفرین افزود: یکی از ایراداتی که از سوی رییس مجلس بر این طرح وارد شد مربوط به استخدام بدون آزمون در برخی از موارد خاص بود ؛ اما پس از اصلاح تمامی سازمانها حتی در موارد خاص نیز باید با برگزاری آزمون استخدام را انجام دهند.
تاجی تاکید کرد: در راستای اجرای ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه، در هر موردی که دستگاهها و نهادها نیازمند جذب نیروی انسانی هستند باید افراد مورد نظر را با برگزاری آزمون استخدام کنند.
معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری همچنین در مورد اینکه استخدام ۱۵۰۰ نفر در نهاد ریاست جمهوری بر چه اساسی خواهد بود، بیان کرد: نحوه استخدام در این مورد نیز اصلاح شده است چرا که تا پیش از این امکان استخدام ۱۵۰۰ نفر بدون برگزاری آزمون و از طریق مصاحبه داده شده بود اما با اصلاحات انجام شده نهاد ریاست جمهوری نیز باید نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق نشر آگهی و برگزاری آزمون از میان علاقهمندان و واجدین شرایط تامین کند.
وی اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون استخدامی در نهاد ریاست جمهوری نیز در اختیار این نهاد بوده و هر زمانی که خود تشخیص دهند این کار را انجام خواهند داد.
تاجی همچنین در مورد روند اجرای آزمونهای استخدام و جذب نیروی انسانی نیز افزود: استخدام یک فرایند است که در ابتدا باید براساس تعیین پستهای بلاتصدی، تعداد نیروهای مورد نظر، میزان تحصیلات و گرایشهای آنها مشخص شده و طبق آن نشر آگهی انجام شود.
او در ادامه افزود: زمانی که قرار است استخدامی انجام شود بعد از تعیین تعداد و تخصص نیروهای مورد نیاز، اطلاعات در سایت کارمند ایران قرار گرفته و افراد واجد شرایط از این طریق ثبت نام و در آزمون عمومی شرکت میکنند. سپس از میان کسانی که حداقل نمره را کسب کردهاند، سه برابر ظرفیت تعیین شده انتخاب و به مرحله مصاحبه و انجام آزمون تخصصی راه مییابند.
تاجی افزود: از میان برگزیدگان در آزمون تخصصی و مصاحبه یک ونیم برابر ظرفیت انتخاب و در اختیار هیات مرکزی گزینش در دستگاه اجرایی مورد نظر قرار گرفته تا براساس قانون مصوب مجلس مورد بررسی و تحقیق قرار گیرند تا در نهایت اطلاعات افراد برتر در سامانه کارمندایران ثبت شده و با صدور شناسه استخدامی برای آنها، استخدام نیروها انجام شود.
معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری همچنین در مورد آزمونهای استخدامی و نیروهای جذب شده از ابتدای سال جاری تاکنون نیز خاطرنشان کرد: آمار دقیقی در دست ندارم اما بسیاری از استانها نظیر قم، خوزستان و قزوین آزمونهای استخدامی را برگزار کردهاند اما هنوز برای تمامی سهمیه اختصاص داده شده نیرو جذب نشده است.
تاجی یادآور شد: تاکنون تعداد نیروهایی که به وسیله برگزاری آزمون استخدام شدهاند اندک بوده و قابل توجه نیست.
بانک سامان در راستای توسعۀ دوایر خود و بهمنظور تکمیل کادر تخصصی و مجرب مورد نیاز، از نیروهای با پشتکار، خلاق و دارای انگیزه که واجد شرایط زیر نیز هستند، دعوت به همکاری میکند
سوالات آزمون استخدامی بانک ها
کارشناس تحقیقات بانکی
سن: حداکثر ۳۰سال
جنسیت: آقا
رشتۀ تحصیلی: کارشناسی ارشد رشتههای اقتصاد، گرایشهای نظری/ پول و بانک، مدیریت بازرگانی، حسابداری، بانکداری
سابقۀ کار: حداقل ۲ سال سابقۀ کار پژوهش
سطح زبان انگلیسی: Intermediate
سطح توانمندی در دانش کامپیوتر: مسلط به صفحه گسترده، نرمافزارهای آماری، نرمافزارهای بهینهسازی، نرمافزارهای مالی و اینترنت
محل سکونت: تهران
سایر توانمندیها: تسلط بر روش تحقیق، تحلیلهای خرد و کلان، مدلهای نظری پولی و بانکی، روشهای مدلسازی اقتصادی و برآورد مدلهای اقتصادسنجی
سوالات آزمون استخدامی بانک ها
کارشناس تحقیقات بازار
سن: حداکثر ۳۰ سال
جنسیت: آقا
رشتۀ تحصیلی: کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت اجرایی با گرایش بازاریابی، مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی
سابقۀ کار: حداقل ۲ سال سابقۀ کار پژوهشی
سطح زبان انگلیسی: Intermediate
سطح توانمندی در دانش کامپیوتر: مسلط به صفحه گسترده، نرم افزارهای بازاریابی، نرم افزارهای آماری، اینترنت
ثبت نام متقاضیان فقط بصورت الکترونیکی و
از طریق نشانی اینترنتی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی
به شرح ذیل انجام می پذیرد .
متقاضیان واجد شرایط، ملزم هستند از تاریخ درج آگهی روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۶ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس skh.ict.gov.ir اقدام نمایند .
به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به هر طریق دیگری غیر از
ثبت نام الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به
هیچ وجه مسترد نمی شود .
کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲ و پنجشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۳ از طریق سایت به آدرس: skh.ict.gov.ir قابل دریافت بوده و زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت دریافتی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید .لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تأیید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
آموزش رباتیک را در قالب
نمایندگی آراد تجربه کنید.
این شرکت در نظر دارد با
توجه به تجربه های ارزشمند خود در زمینه آموزش رباتیک و پتانسیل بالای کار و داشتن
جامعه هدف گسترده و بکر(دانش آموزان ودانشجویان)ونبودن شرکت های فعال دراین
زمینه،فعالیت خودرادر سراسر کشور با جذب نماینده فعال گسترش دهد.
متقاضیان گرامی میتوانند
جهت دریافت شرایط همکاری مشخصات خودرابه همراه نام و نام خانوادگی، شهرمحل سکونت وآدرس
ایمیل به شماره۰۹۱۵۸۳۵۴۴۱۷(مهندس فروتن) پیامک نمایید.
شرکت کاژبن واقع در شهر تهران، فعال در صنعت طراحی و چاپ از
علاقمندان، با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید:
۱٫
گرافیست : خلاق و ایده پرداز، دارای تجربهی کار و مسلط به نرم افزارهای
مربوطه
۲٫
کارشناس مشاوره و فروش: دارای تجربه کار و راوبط عمومی بالا
۳٫
کارآموز فروش و بازاریابی
برای همکاران فارغ التحصیل از دانشگاه های شهرستان ها و مقیم شهرستان ها ، امکانات اقامتی در تهران تامین خواهد شد.
ارسال مدارک تا ۳ اسفند ۹۱
معاون ،مدیر حقوقی
داشتن سوابق شغلی مقبول همراه با مدارک تحصیلی معتبر الزامی است.
شهرهای مورد نیاز : کرمان
تعداد مورد نیاز : مشخص نشده
تاریخ انقضا : ۲۳ آبان ۹۱
——————————————————————————————————————————-
عنوان شغلی : معاون تعمیرات
مقطع تحصیلی : کارشناسی
رشته تحصیلی : الکترونیک یا مکانیک
حداقل سابقه کار : ۴ سال
شهرهای محل خدمت : بم
جنسیت : مرد
حداکثر سن : بدون محدودیت
شرایط : آشنایی با هیدرولیک و پنوماتیک،آشنایی با PLC،آشنایی با روش نگهداری و تعمیرات،داشتن حداقل ۴ سال سابقه ی مدیریت در کارخانه های صنعتی،مسلط به زبان انگلیسی
——————————————————————————————————————————-
آدرس و نحوه تماس
آدرس : بم-منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید-شرکت خودروسازی مدیران
تلفن : ۰۳۴۴۳۴۶۲۰۸۳
فکس : ۰۳۴۴۳۴۶۲۰۸۴
تهران – رییس مرکز جذب هیات اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات گفت: متقاضیان ثبت نام در ششمین فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز اعضای هیات علمی و بورس تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز ( ۲۱ بهمن ماه) آغاز می شود.
ˈمحمدرضا مردانیˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: مهلت ثبت نام متقاضیان جذب نیمه متمرکز اعضای هیات علمی و بورس تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به مدت ۲۰ روز و تا تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۱ ادامه خواهد داشت.
وی افزود: مهلت بارگذاری دانشگاه ها برای اعلام نیازهای خود به جذب هیات علمی جدید به اتمام رسیده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جذب، به نشانی www.msrt.ir/sites/jazbsite بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نسبت به تعیین اولویت و ثبت تقاضای خود اقدام کنند.
مردانی یادآور شد: جذب نیمه متمرکز هیات علمی دانشگاه ها در قالب استخدام، بورس تحصیلی و طرح سربازی صورت می گیرد و هر داوطلب می تواند هنگام ثبت نام، سه اولویت را انتخاب و در فرم تقاضانامه سامانه جذب، ثبت کند.
استخدام بانک گردشگری
بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبین واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
الف – کادر مدیریتی شعب
پست سازمانی :رییس ، معاون و کاربر ارشد شعبه
شهرستان محل خدمت:تهران ،اصفهان ، مشهد ، بندر عباس ، همدان ، قزوین ، کرمانشاه ، اردبیل ، لار
بومی بودن و داشتن سابقه کار در شهرستان محل خدمت الزامی است.
مدرک تحصیلی:کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر
تبصره: در موارد خاص ، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با دارا بودن
حداقل ۱۰ سال سابقه قابل قبول تخصصی و مدیریتی نیز بررسی می گردد.
سابقه کار:دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار به عنوان رییس یا معاون شعبه
سن:حداکثر سن ۵۵ سال
دانش و مهارت مورد نیاز:
- آشنایی با رایانه و سیستم های بانکی
- برخورداری از حسن شهرت دردوران خدمت
ب– متصدی امور بانکی
شهرستان محل خدمت: لار- بومی بودن در شهرستان محل خدمت الزامی است
مدرک تحصیلی :کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر با حد اقل معدل ۱۵
سن : دارا بودن حداکثر ۲۶ سال متولدین ۱۳۶۵ به بعد
دانش و مهارت مورد نیاز:
- تسلط بر مهارت های هفت گانه ICDL
- آشنایی کافی با زبان انگلیسی
بدیهی است شروع همکاری منوط به طی شدن مراحل استخدامی بانک و انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.
توضیحات:
-ثبت نام هیچ حقی برای ثبت نام کنندگان ایجاد نخواهد کرد.
-پس از ثبت نام و بررسی سوابق ، برای انجام مصاحبه تخصصی، از متقاضیان دعوت به عمل خواهد آمد.
لازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس
از تکمیل به آدرس الکترونیکی jobs@tourismbank.ir و یا صندوق پستی
۱۵۸۷۵-۷۷۷۸ بانک گردشگری ارسال نمایند.
تاکید میگردد به مراجعه حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
http://www.tourismbank.ir
شرکت پیشرو صنعت به عنوان یک شرکت فعال در زمینه اتوماسیون و ابزاردقیق در صنایع نفت وگاز، پتروشیمی و فولاد جهت تکمیل کادر دفتری خود(مسوول دفتر) نیاز به فارغ التحصیل یا دانشجویان علاقه مند کلیه رشته ها(ترجیحا کامپیوتر) مسلط به excel، با روحیه کار تیمی، پیگیر . روابط عمومی بالا نیاز دارد. خواهشمند است علاقمندان به همکاری رزومه های خود را حد اکثر تا ۱۵ روز پس از تاریخ درج آگهی به آدرس زیر ارسال نمایند.