شرکت ایران سامانه با ده سال سابقه فعالیت و جامعه بزرگ مشتریان؛ از مهمترین شرکتهای فعال در طراحی و توسعه سامانههای تحت وب است.
۱-    کارشناس فروش با وظایف:
•    پاسخگویی و ارایه مشاوره پیرامون محصولات شرکت به مشتریان
•    ارایه نمونه نمایشی (Demo) محصولات و خدمات شرکت
•    تنظیم قرارداد مطابق با قالبهای موجود و پیگیری آنها
•    تهیه طرحهای پیشنهادی (Proposal) فروش
و مهارتهای مورد نیاز:

•    روابط عمومی قوی
•    داشتن تجربه و سابقه در فعالیت فروش محصولات نرمافزاری
•    آشنایی با کامپیوتر و مجموعه Microsoft Office
•     آشنایی با اینترنت
۲-   حسابدار با وظایف:

•    مسلط به امور بیمه های و تنظیم لیست بیمه
•    مسلط به محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی
•    مسلط به امور مالیاتی شامل؛ مالیات بر حقوق، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر درآمد، تنظیم دفاتر قانونی، و ارایه اظهارنامه مالیاتی
•    پیگیری مطالبات و وصول آنها
از متقاضیان دعوت  میشود تا اطلاعات شخصی و کاری خود را در فرمhttp://iransamaneh.com/fa/forms/4 وارد کرده یا رزومه خود را به آدرس jobs@iransamaneh.com ارسال نمایند.